کافه تجهیز ایرانیان


33402

آسیاب قهوه فیورنزاتو آل گراوند (All Ground)

محبوبیت :
موجود

43,000,000



آسیاب فیورنزاتو آل گراوند (All Ground)

این آسیاب یکی از محصولات جدید برند فیورنزاتو است که با عملکرد چشمگیر خود نظر بسیاری از باریستاها و دوستداران قهوه را به خود جلب کرده است. کمپانی فیورنزاتو دهه‌ها تجربه و دانش در طراحی و ساخت آسیاب‌های قهوه را پشتوانه‌ی تولید مدل آل گراوند کرده و به لطف فناوری به‌کار رفته در آن، هم گزینه‌ی مناسبی برای قهوه‌خورهای خانگی است و هم باریستاهای حرفه‌ای.

علاوه بر این با استفاده از این آسیاب، پودری یکپارچه و یک‌دست آماده می‌شود که تمام نوت‌های بویایی آن بهبود پیدا کرده‌اند و برای تهیه انواع قهوه مناسب است. این یک‌دستی و یک‌نواختی در آسیاب قهوه، به لطف تیغه‌های این مدل از آسیاب فیورنزاتو است که از روکش تیتانیومی بهره می‌برند.

یکی از مشخصات این آسیاب، آماده ‌کردن آسیاب مناسب در سه بازه‌ی مختلف یا حالت مجزا است. با استفاده از این محصول می‌توان دانه‌های قهوه را برای دم‌آوری به ‌صورت اسپرسو، موکا و قهوه دمی (فیلتری) آسیاب کرد. هم‌ زمان با چرخاندن درجه، مانیتور آسیاب روشن شده و درجه انتخاب‌شده را نمایش می‌دهد. همچنین سهولت تمیزکاری و نظافت این آسیاب، یکی دیگر از عوامل محوببیت آن برای کاربردهای مختلف است.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #آسیاب صنعتی آندیمند   #آسیاب صنعتی اندیمند ایتالیا   #آسیاب صنعتی فله زن   #آسیاب صنعتی فله زن ترک   #آسیاب شتری لبنان   #خرید و قیمت آسیاب شتری لبنان   #آسیاب صنعتی تیغه ۹۵   #آسیاب صنعتی قهوه coffee grinder   #آسیاب قهوه صنعتی اندیمند ایتالیا   #آسیاب قهوه فله زن ترک   #آسیاب قهوه دوزر دار   #آسیاب قهوه دوزر دار صنعتی   #تعمیر آسیاب صنعتی اندیمند   #قیمت و خرید دستگاه صنعتی دوزر دار   #آسیاب قهوه صنعتی دست دوم   #آسیاب قهوه صنعتی بزرگ   #آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای بزرگ   #آسیاب قهوه نیمه صنعتی   #قیمت خرید آسیاب قهوه ایرانی   #آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای فروشگاهی   #خرید انواع آسیاب قهوه با قیمت مناسب   #فروش انواع آسیاب قهوه صنعتی با قیمت مناسب   #آسیاب قهوه صنعتی و خانگی   #بهترین آسیاب قهوه صنعتی   #مشخصات فنی آسیاب صنعتی   #فروش انواع تیغه آسیاب صنعتی و خانگی   #پورتا فیلتر نیکد سایز ۵۸   #پورتا فیلتر قهوه سایز ۵۳   #پورتا فیلتر قیمت ۵۱   #آسیاب قهوه فیورنزاتو آل گراند (All Ground)   #گرایندر قهوه فیورنزاتو آل گراوند (All Ground)   #هوپر آسیاب قهوه فیورنزاتو آل گراند (All Ground)   #گرایندر قهوه فیورنزاتو آل گراوند (All Ground) 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود