کافه تجهیز ایرانیان


33749

آسیاب صنعتی مالکونیک E65s

محبوبیت :
موجود

135,000,000



دستگاه آسیاب قهوه مالکونیگ مدل E65S تمام اتومات و مشهور به “King of Grinders” از شرکت مشهور Mahlkonig است.

E65S هم افزایی کاملی از فناوری آسیاب اسپرسو ممتاز و ویژگی های پیشگام را به نمایش می گذارد که برای پاسخگویی به خواسته های  فعالان عرصه قهوه در تمامی جهان طراحی و تولید شده است.

این آسیاب صنعتی به یک دکمه فشار و چرخش چند منظوره، یک منوی ابتکاری آیکون و از پیش تنظیم شده برای حداکثر 6 پروفایل قابل برنامه ریزی جداگانه بر اساس تایم شات مجهز شده است.

بدنه باریک و مدرن و پیشرفته E65S با طراحی پیشرفته و چند رنگ از اجزا و پوشش های درجه یک آن، تداعی کیفیت و برتری است. اما مالکونیگ به طراحی اکتفا نکرده و پا را فراتر گذاشته است، E65S جالبترین و بی صدا ترین گرایند را فراهم می کند، در حالی که ساختار کلی آن مقاوم و به خوبی آماده است تا بارهای زیادی را حفظ کند. انتخابی هوشمندانه و منحصر بفرد برای کافی شاپ ها و رستوران های شلوغ و خوش آوازه.

تنظیم سریع و راحت، مرحله ای و تک دستی با مکانیزم قفل مستقل از دیگر ویژگی های ممتاز این گرایندر صنعتی است که در کنار صفحه نمایش دیجیتالی و منوی تصویری آن را از سایر رقبا در بازار متمایز می کند.

تیغه مالکونیگ E65S فلت و از جنس فولاد ضد زنگ به قطر 65 میلیمتر می باشد که در هر ثانیه متوسط بین 4 تا 10 گرم قهوه ای آسیاب شده با کیفیتی یکنواخت و دمایی یکسان را به ارمغان می آورد.

تاریخچه آسیاب قهوه مالکونیگ مدل E65S
ملکونیگ آنجایی متولد شد که تولید کننده حرفه ای تصمیم گرفت محصولی برای یک مصرف کننده حرفه ای طراحی کند.

85 سال از آن تاریخ می گذرد و مالکونیگ محصولات متعددی را به بازار معرفی کرده است.

ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته در ساخت قطعات درکنارمتخصصان اسمبلینگ، از ملکونیگ یک ابر کمپانی ساخته اند.

ملکونیگ (یا بهتر بگوییم مالکونیگ) یک کمپانی آلمانی است ولی آنقدر محصولاتش در سراسر دنیا دیده می شود و آنقدر ویژگی های برتری آفرینی دارد که کمتر کسی به زادگاهش فکر می کند.

از یک کمپانی آلمانی که وسیلهای طراحی کرده است که آلیاژ و دقت ساخت در آن حرف اول را می زند، چیزی شبیه به مالکونیگ انتظار می رود.

سالها تلاش متخصصان ایتالیایی، ژاپنی و آمریکایی برای ساخت آسیابی به این جذابیت نهایتا به جایی ختم نگردید و مهندسان آلمانی باز هم توانستند در صنعتی دیگر یکه تازی کنند.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #آسیاب صنعتی آندیمند   #آسیاب صنعتی اندیمند ایتالیا   #آسیاب صنعتی فله زن   #آسیاب صنعتی فله زن ترک   #آسیاب شتری لبنان   #خرید و قیمت آسیاب شتری لبنان   #آسیاب صنعتی تیغه ۹۵   #آسیاب صنعتی قهوه coffee grinder   #آسیاب قهوه صنعتی اندیمند ایتالیا   #آسیاب قهوه فله زن ترک   #آسیاب قهوه دوزر دار   #آسیاب قهوه دوزر دار صنعتی   #تعمیر آسیاب صنعتی اندیمند   #قیمت و خرید دستگاه صنعتی دوزر دار   #آسیاب قهوه صنعتی دست دوم   #آسیاب قهوه صنعتی بزرگ   #آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای بزرگ   #آسیاب قهوه نیمه صنعتی   #قیمت خرید آسیاب قهوه ایرانی   #آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای فروشگاهی   #خرید انواع آسیاب قهوه با قیمت مناسب   #فروش انواع آسیاب قهوه صنعتی با قیمت مناسب   #آسیاب قهوه صنعتی و خانگی   #بهترین آسیاب قهوه صنعتی   #مشخصات فنی آسیاب صنعتی   #فروش انواع تیغه آسیاب صنعتی و خانگی   #پورتا فیلتر نیکد سایز ۵۸   #پورتا فیلتر قهوه سایز ۵۳   #پورتا فیلتر قیمت ۵۱   #آسیاب قهوه مالکونیگ مدل GUATEMALA   #گرایندر قهوه مالکونیگ مدل GUATEMALA   #هوپر آسیاب قهوه مالکونیگ مدل GUATEMALA   #تیغه آسیاب قهوه مالکونیگ مدل GUATEMALA 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود