کافه تجهیز ایرانیان


33765

مخلوط کن بلندتک مدل EZ 600

محبوبیت :
موجود

31,000,000



ویژگی های مخلوط کن بلندتک مدل EZ 600
 ازنخستین ویژگی مخلوط کن بلندتک (Blendtec)  مدل EZ600 ، سهولت در کار با آن است. کنترل پنل این دستگاه شامل 4 دکمه است که سه دکمه به ترتیب برای اندازه لیوان‌های کوچک، متوسط و بزرگ است و دکمه آخر نیز به منظور عملکرد ضربه‌ای (Pulse Function)  استفاده می‌شود. اگر شما دکمه لیوان کوچک را انتخاب کنید، بطور خودکار به اندازه یک لیوان نوشیدنی برای شما تهیه می‌شود و لیوان‌‌های متوسط و بزرگ نیز به همین طریق است.

ویژگی مهم مخلوط کن بلندتک مدل EZ 600 قدرت موتور آن است. موتور 1600 واتی استفاده شده در این مخلوط کن قدرت 3 اسب بخار را دارد که یکی از قدرتمندترین‌ها در بین مخلوط کن های صنعتی است. این موتور قدرتمند باعث می‌شود شما بتوانید انواع مواد خوراکی منجمد و همچنین یخ را نیز با مواد دیگر به راحتی  میکس کنید.

یکی دیگر از مزایای این مخلوط کن، BPA FREE بودن آن است. بیس فنول Bisphenol A) A یا به اختصار BPA) یک ماده شیمیایی صنعتی است که از سال ۱۹۶۰ برای تولید انواع پلاستیک ها و رزین ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما مطالعات نشان می‌دهد که BPA اثرات مخرب بر سلامت انسان دارد که این اثرات مخرب در نوزادان و کودکان بیشتر خواهد بود و به همین دلیل BPA FREE بودن این دستگاه از مزایای بزرگ این محصول با کیفیت به شمار می‌رود.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید




مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود