کافه تجهیز ایرانیان


38407

دستگاه رستر قهوه ۵ کیلو بسکا Besca machine roaster

محبوبیت :
تماس بگیرید 09359002011 02188713690



رستر ماشین بسکا 5 کیلو

رستر فروشگاهیرو صنعتی بسکا در سه مدل 2 کیلویی ، 5 کیلویی و 10 کیلویی تولید  شده است. بسکا برند  کشور ترکیه است که یکی از بهترین دستگاه‌های برشته کاری به بازار عرضه می‌کند.

این ماشین‌های برشته کاری به صورت دستی، اومات و کاملا اتومات ارائه می‌شوند. حالت دستی یا manual قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. شما می توانید روند رست را رهگیری نمایید اما امکان برنامه خودکار برای دستگاه وجود ندارد. در حالت خودکار می توانید بر روی تمام متغیرها کنترل داشته باشید و  برای آن برنامه ریزی کنید. در حالت کاملا خودکار، علاوه بر امکانات خودکار، سیستم ورودی و خروجی دستگاه نیز (شارژ رستر با دان قهوه و خروج آن به داخل میکسر و خنک کننده) به صورت اتومات صورت می گیرد.

برای ماشین برشته کاری، 4 موتور مجزا تعبیه و طراحی شده است که قابلیت تنظیم سرعت در هر مرحله را به شما می دهد. موتور چرخشی درام، موتور مکنده هوای گرم (exhaust)، موتور خنک کننده و میکسر و موتور خنک کننده و چرخشی محفظه خارجی چهار موتور تعبیه شده بر روی این دستگاه هستند.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #سیلو قهوه استوانه ای ۶۰ کیلو برای برشته کاران   #سیلو قهوه   #سیلو قهوه استوانه برای قهوه فروشی   #سیلو قهوه استوانه برای قهوه فروشی   #سیلو قهوه برای خشکبار و عطاری   #خرید سیلو قهوه استوانه ۱۰ کیلو   #تجهیزات و اکسسوری قهوه   #تجهیزات و دستگاه رستر قهوه   #برشته کاری و رست قهوه   #سیلو قهوه مستطیلی بزرگ   #سیلو قهوه مکعبی ۱۵ کیلو   #دستگاه رست قهوه کوبان   #ماشین رستر کوبان   #تجهیزات کارگاه رستری قهوه   #آموزش رست و رستری و برشته کاری قهوه   #سیلو قهوه استوانه و مکعبی قهوه   #دیستونر قهوه   #لودر و بالابر قهوه   #سیلو قهوه برای مایعات و عسل   #سیلو قهوه استوانه ۲۰ کیلو   #سیلو قهوه استوانه ۴۰ کیلو    #دستونر قهوه برای برای جدا کردن ضایعات چوب سنگ فلز   #دیستونر قهوه برای انواع قهوه    #رطوبت سنج برای دان خام قهوه   #دستگاه رستر قهوه ۳۰ کیلو کوبان   #آموزش برشته کاری قهوه   #دستگاه رستر قهوه برای کافه رستری   #دودسوز دستگاه رستر قهوه   #چف کالکتور دستگاه رستر قهوه   #افتر برنر برای دستگاه رستر قهوه 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود