کافه تجهیز ایرانیان


47124

سیلو قهوه مکعبی کوبان kuban cubical coffee silo

محبوبیت :
موجود

9,850,000



سیلو قهوه‌ مکعبی کوبان

سیلو قهوه مکعبی کوبان

 

بشر از دیرباز دغدغه مدیریت و نگهداری  اقلام خوراکی را داشته است  و قهوه یکی از این دغدغه هاست یکی از مشکلات فروشنده های قهوه نگهداری و مدیریت از دانه های قهوه می باشد، به طوری که دانه های قهوه کیفیت، عطر و طعم خود را حفظ کنند. و بهداشت قهوه از اهمیت شایانی برخوردار است

یکی از عواملی که باعث می شود قهوه کیفیت و عطر و طعم خود را تا حدی از دست دهد قرارگیری آن در معرض نور خورشید و اکسیژن  و هوای آزاد می باشد که باعث می شود دانه های قهوه دستخوش تغییرات شیمیایی شده و عطر و طعم خود را از دست دهد.

در گذشته برای حفظ  ونگهداری دانه های قهوه آنها را در قوطی های آلومینیومی نگهداری می کردند و یا آنها را فریز کرده و در زمان مصرف به اندازه ی دلخواه برشته و یخ زدایی می کردند که این روشها می تواند فروشنده را در ارائه ی خدمات محدود واذیت کند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان سیلو قهوه مکعبی 5 کیلویی و ۱۰کیلویی برای نگهداری دانه های قهوه طراحی شده که غیر از محافظت از قهوه در برابر نور خورشید و اکسیژن، از ورود گرد وغبار به داخل قهوه جلو گیری کرده و زیبایی و کارامدی بسیار مطلوبی هم دارند.

این سیلوها در ابعاد مستطیل  مکعبی و استوانه ای موجود است. جنس متریالی که برای سیلو قهوه مکعبی 5 کیلویی استفاده می شود فلز ضد زنگ است که در برابر رطوبت و آب مقاوم است و می توان برای حفظ بهداشت به راحتی آن را با آب شستشو داد.

قسمت جلویی این سیلو قهوه از لایه ی شفاف پلی کربنات است که ضمن زیبایی که به این محفظه می دهد می توان از بیرون میزان قهوه ی داخل محفظه را ببینیم و در صورت نیاز آن را پر و استفاده کنیم.

همچنین در قسمت پایین سیلو قهوه مکعبی شیر تخلیه ای وجود دارد که از طریق آن می توان به هر میزانی که نیاز باشد قهوه برداشت بدون اینکه بقیه ی محتویات در معرض نور یا هوا قرار گیرند. لازم به ذکر است جنس شیر تخلیه ی سیلو از فلز بوده و جلا و کیفیت بهتری دارد و شما با اهرم شیر تخلیه می توانید جریان خروجی محتویات را کنترل کنید.

مزیت دیگر استفاده از سیلو های قهوه در مغازه، کم جا بودن آن است. این سیلوها می توانند به دیوار مغازه نصب شوند که هم فضای کمی می گیرند و هم زیبایی خاصی به مغازه و قهوه فروشی می دهند. این سیلوها در حجم های مختلفی دربازار موجود می باشد که حجم ده کیلویی آن می تواند بسیار پر کاربرد و مقرون به صرفه باشد.

امروزه از سیلو قهوه مکعبیبه دلیل کارایی بالا، بهداشتی شدن محیط مواد غذایی، سهولت و آسانی در برداشت مواد از سیلو و کم جا بودن آن، در دیگر فروشگاهها برای نگهداری آجیل و حبوبات نیز از آنها استفاده می شود.

انواع سیلو قهوه در طرح و اندازه های مختلف و کیفیت درجه یک در کافه تجهیز ایرانیانموجود است که می‌توانید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین سفارش خریداری کنید.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #سیلو گتر   #سیلو قهوه گتر   #سیلو مایعات و انواع روغن   #سیلو قهوه ۵ کیلو   #سیلو کوبان   #سیلو ۳ کیلو   #تجهیزات کافی شاپ   #آموزش باریستا   #باریستا حرفه ای   #راه اندازی کافه   #تجهیزات آشپزخانه   #سیلو نگهداری قهوه   #سیلو مایعات   #سیلو عسل   #سیلو خشکبار   #سیلو استوانه شیشه   #سیلو مکعبی   #سیلو غلات   #سیلو قهوه   #سیلوقهوه برای مایعات   #سیلو قهوه ۵ کیلو برای عسل   #سیلو قهوه بهداشتی ۲۰ کیلو   #سیلو قهوه رومیزی   #سیلو قهوه دیواری   #سیلو قهوه فلزی   #سیلو قهوه خشکبار   #سیلو قهوه برای کافه   #سیلو قهوه برای رستری قهوه   #سیلو قهوه   #سیلو قهوه استوانه ای ۵ کیلو طلایی   #سیلو قهوه استوانه ای ۵ کیلو طلایی   #شیشه یدکی سیلو قهوه استوانه ای ۵ کیلو   # شیشه یدکی سیلو قهوه مکعبی ۳ کیلو   #سیلو قهوه استوانه ای ۵ کیلو دیواری   #خرید و قیمت سیلو استوانه ای ۵ کیلو   #سیلو قهوه coffee silo   #خرید و قیمت سیلو ۳ کیلو دیواری   # خرید و قیمت سیلو قهوه مکعبی ۵ کیلو   #خرید و قیمت سیلو شیشه ای   #سیاو قهوه مکعبی کوبان   #قیمت و خرید سیلو قهوه کوبان 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود