کافه تجهیز ایرانیان


48690

نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه با چوب های نفیسWeiss Distribution Technique

محبوبیت :
موجود

450,000



نیدل یا سوزن توزیع قهوه برای عصاره گیری بهتر قهوه

بررسی و معرفی نیدل قهوه

نیدل یا سوزن توزیع قهوه یک روش توزیع برای تهیه  قهوه اسپرسو است. باریستا با استفاده از یک سوزن ظریف یا ابزار مشابه، قهوه را در حالی که در پورتافیلتر قرار دارد، هم می‌زند. یک قیف یا فانل قرار داده شده در بالای پورتافیلتر به جلوگیری از ریختن آن کمک می کند. عمل هم زدن هر توده ای را می شکند و چگالی قهوه را در داخل ‌پرتا فیلتر یکنواخت می کند. نتیجه کاهش کانال و  کلوخه واستخراج بالاتر و یکنواخت تر است.

Needle Coffee Distributor ابزاری است که به طور حرفه ای طراحی شده است تا تجربه دم کردن قهوه یا عصاره گیری شما را افزایش دهد و از توزیع ثابت و یکنواخت قهوه آسیاب شده در پورتافیلتر قبل از کوبیدن یا تمپ کردن اطمینان حاصل کند.

این دستگاه از تکنیک توزیع Weiss (WDT) بهره میبرد که با شکستن توده ها و پخش یکنواخت  سابه قهوه کار می کند. هدف آن جلوگیری از کانال شدن در سبد فیلتر در حین استخراج است و در نتیجه اسپرسویی متعادل تر و خوش طعم تر می شود.

ویژگی نیدل قهوه چیست Needle Coffee Distributor

پشتیبانی دقیق کوبیدن یا تمپ کردن: توزیع کننده با استفاده از تکنیک کوبیدن شما، یک بستر قهوه تراز آماده می کند که قوام استخراج را افزایش می دهد.

دسته ارگونومیک: گرفتن راحت و عملکرد بدون زحمت را فراهم می کند.

ساختار بادوام: ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، و چوب های جنگلی درجه یک توزیع کننده عملکرد و دوام طولانی مدت را تضمین می کند و در برابر سختی های استفاده روزانه مقاومت می کند.

WDT به نام جان وایس نامگذاری شده است، که این تکنیک را در سال ۲۰۰۵ به عنوان راهی برای جبران آسیاب‌ها، به‌ویژه آسیاب‌های خانگی کوچکتر که توده‌های بیش از حد تولید می‌کردند، توسعه داد.

WDT در میان باریستاهای خانگی به خوبی شناخته شد و در سالهای پس از آن به طور گسترده در مورد آن نوشته  و پرداخت شده است.

 


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه برای ازبین بردن حفره    #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه از چوب گردو   #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه دسته چوبی راش   #سوزن قهوه یا نیدل دسته چوبی   #فروش نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه در ایران   #خرید نیدل توزیع قهوه حرفه ای برای باریستا   #فروش نیدل توزیع قهوه حرفه ای تمام استیل   #نیدل توزیع قهوه استاندارد با دسته چوبی   #بهتربن سوزن توزیع قهوه یا نیدل کدام است   #نیدل قهوه حرفه ای ۶ شاخه استیل   #پورتا فیلتر نیکد سایز ۵۸   #پورتافیلتر نیکد سایز ۵۳   #پرتافیلتر نیکد سایز ۵۱   #نیدل قهوه دسته چوبی دارای ۹ سوزن استیل   #نیدل قهوه دارای استند استیل   #نیدل قهوه با استند استیل حرفه ای   #مشخصات و فروش نیدل قهوه با استند استیل   #Weiss Distribution Technique with wooden stand 
جستجو تماس
چت ورود