کافه تجهیز ایرانیان


48730

نوشیدنی کاپوچینو فوری لیوانی Instant cappucino

محبوبیت :
موجود

21,000



نوشیدنی کاپوچینو فوری لیوانی Instant cappucino

کاپوچینو یک نوشیدنی مخصوص ایتالیایی است که در لغت به معنی “کلاه سفید” است. این نوشیدنی از ترکیب یک تا دو شات اسپرسو، شیر فوم گرفته شده و فوم شیر تهیه می‌شود. طرز تهیه کاپوچینو و نحوه سرو آن نکاتی مهمی دارد که در این مطلب آن‌ها را بررسی می‌نماییم. همانطور که می دانید کاپوچینو و کافه لاته خواهر برادر هم هستند و اگر احیانا در مورد نحوه تهیه کافه لاته براتون سوالی پیش اومد، به مقاله مربوطه مراجعه کنید و اگر نیاز به همین دانستن تفاوت های لاته و کاپوچینو دارید، در یک مقاله کامل در مورد اون هم نوشتیم.

طرز تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسوساز

برای تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسوساز نیاز داریم اول فوم گرفتن شیر  به خوبی با نازل بخار دستگاه اسپرسو رو بلد باشیم.

مرحله بعد، گرفتن اسپرسو با دستگاه اسپرسوسازه.خانگی یا صنعتی

خوب حالا کاپو‌چینو از ترکیب اسپرسو، شیر فوم گرفته شده و فوم شیر درست میشه.
اینجوری که اول اسپرسو رو کف فنجون ریخته سپس شیر فوم گرفته شده رو بهش آروم اضافه می‌کنیم و در نهایت فوم شیر و روی نوشیدنی می‌ریزیم.

آموزش فوم گیری شیر

آموزش تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز

طرز تهیه کاپوچینو با دستگاه فرنچ پرس

برای گرفتن اسپرسو نیاز به دستگاه اسپرسو ساز و یا موکاپات  یا فرنچ  پرس داریم. اما می‌دانستید با استفاده از فرنچ پرس هم می‌توانیم کاپوچینو درست کنیم که البته به‌جای اسپرسو، از قهوه فرانسه استفاده می‌کنیم. در ادامه برای دوستان فنجونتی طرز تهیه کاپوچینو با فرنچ پرس را آموزش می‌دهیم.

تهیه کاپوچینو با فرنچ پرس شامل دو مرحله تهیه قهوه و فوم گیری شیر است که در ادامه هرکدام را جداگانه  مورد بررسی قرار میدهیم
کاپوچینو در اصل از جمله نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو است ولی می‌تواینم به قهوه فرانسه هم شیر و فوم شیر اضافه کنیم تا شبیه کاپوچینوی خوشمزه شود.

در اولین مرحله باید در یک فنجان یک قاشق غذاخوری قهوه فوری (یک مقاله کامل در مورد نسکافه یا قهوه فوری) و شکر را را با هم میکس کنیم و دو قاشق غذا خوری آب داغ به آن اضافه کنیم. سپس در یک ظرف جداگانه یک فنجان شیر پرچرب را روی حرارت می‌گذاریم تا شیر گرم شود (در این مرحله می‌توانید از ماکرویو برای داغ کردن شیر استفاده کنید). شیر داغ را در یک ظرف در بسته ریخته و آن را کاملاً تکان می دهیم تا فوم و شیر فوم گرفته شده درست شود. در مرحله بعدی شیر را به همراه فوم شیر به ترکیبات کاپوچینو اضافه می‌کنیم. نوشیدنی کاپوچینو با شیر و قهوه فوری آماده سرو کردن است. می‌توانیم برای تزئین از پودر کاکائو استفاده کنیم. همچنین می‌توانیم در منزل با استفاده از فرنچ پرس با کیفیت نیز فوم شیر را تهیه نماییم.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #نوشیدنی کاپوچینو فوری لیوانی Instant cappucino   #خرید کاپوچینو فوری لیوانی Instant cappucino   #فروش نوشیدنی کاپوچینو فوری لیوانی با طعم بی نظیر    #فروش قهوه و ماسالا فوری لیوانی برای ورزشگاه   #خرید قهوه و ماسالا و کاپوچینو فوری لیوانی   #فروش ویژه کاپوچینو و ماسالارفوری در فروشگاه   #سرو کاپوچینو و قهوه فوری در هتل ها و مراکز گردشکری   #بسته بندی جالب و زیبا قهوه فوری لیوانی در ایران   #فروش قهوه و کاپوچینو فوری لیوانی در باشگاه ورزشی   #فروش قهوه کاپوچینو و فوری لیوانی در باشگاه زنانه   #قیمت عمده کاپوچینو فوری لیوانی   #لیست قیمت ماسالا و قهوه فوری لیوانی   #طرز تهیه ماسالا و کاپوچینو در منزل   #طرز تهیه قهوه لته فوری لیوانی   #آموزش و طرز تهیه کاپوچینو و قهوه فوری وماسالا   #طرز تهیه کاپوچینو و آشنایی با آداب نوشیدن آن   #خرید انواع کاپوچینو خارجی اصل   #ترکیبات پودر کاپوچینو و از چه چیزی تشکیل شده   #قیمت کاپوچینو؛ خرید پودر کاپوچینو آماده و بسته ای   #قیمت ، خرید ، مشخصات و خواص کاپوچینو فوری   # کاپوچینو فوری فوم عالی با عطر و طعم فوق العاده   #کاپوچینو فوری بدون شکر رژیمی ساشه ای   #خرید انواع کاپوچینو اصل فوری آماده یا بسته ای   #قیمت و خرید پودر کاپوچینو فوری کیلویی و فله   #طرز تهیه کاپوچینو (Cappuccino) با چند روش ساده   #قیمت و خرید پودر فوری کاپوچینو ۱×۳    #مشاهده قیمت و خرید پودر کاپوچینو فوری 5 کیلویی   #کاپوچینو فوری بدون شکر افزوده با گرانول شکلات   #تهیه کاپوچینو خانگی خوشمزه با نسکافه و آب جوش   #خرید و قیمت انواع کاپوچینو فوری   #طرز تهیه کاپوچینو در خانه بدون دستگاه 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود