کافه تجهیز ایرانیان


48743

کافی میکس3in1 فوری لیوانی instant coffeemix

محبوبیت :
موجود

21,000



کافی میکس فوری لیوانی instant coffeemixبا طعم ایده آل برای همه
کافی میکس فوری لیوانی instant coffeemix طعم ایده آل برای همه
 
کافی میکس یک نوع  نوشیدنی قهوه پایه میکس است که سریع و آسان آماده می شود. به همین دلیل در تعطیلات و کمپینگ و محل کار و هتل ها مورد استقبال قرار می گیرد. ترکیبات آن معمولا شامل پودر قهوه فوری و شکر و پودر شیر غیر لبنی است.

 

 این نوشیدنی یک پیشنهاد خوب برای کسانی است که میخواهند ماجراجوییشان را با یک فنجان قهوه فوری آغاز کنند.

 

کافی میکس ۳ در ۱ از کجا آمده است؟

 

قهوه فوری در پایان قرن نوزدهم اختراع شد و از دانه های قهوه با کیفیت پایین تولید می شده است. در ابتدا در ارتش آمریکا طرفداران زیادی پیدا کرد و استفاده شد به طوری که ارتش بیشتر تولیدات را در طول جنگ جهانی دوم خریداری کرد تا سربازان بتوانند به آسانی قهوه درست کنند. و قهوه فوری بخشی از جیره روزانه  و نوشیدنی گشت.

بعد ها تولیدکنندگان ایده ای را برای زندگی آسان تر مصرف کنندگان مطرح کردند تا ثانیه های ارزشمند بیشتری را ذخیره کنند به کارهای دیگه روزانه برسند و به این فکر کردند که مصرف کنندگان مجبور نباشن خودشان به قهوه شکر یا شیر اضافه کنند. بنابرین قهوه فوری ۳ در ۱ یا همون کافی میکس ایجاد شد.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #خرید کاپوچینو فوری لیوانی Instant cappucino   #فروش نوشیدنی کاپوچینو فوری لیوانی با طعم بی نظیر    #قیمت و مشخصات کاپوچینو فوری لیوانی   #فروش قهوه و ماسالا فوری لیوانی برای ورزشگاه   #خرید قهوه و ماسالا و کاپوچینو فوری لیوانی   #خرید کاپوچینو ماسالا و هات چاکلت فوری لیوانی   #فروش ویژه کاپوچینو و ماسالارفوری در فروشگاه   #بسته بندی جالب و زیبا قهوه فوری لیوانی در ایران   #فروش قهوه کاپوچینو و فوری لیوانی در باشگاه زنانه   #خرید کاپوچینو فوری لیوانی برای مراکز گردشگری    #قیمت عمده کاپوچینو فوری لیوانی   #طرز تهیه ماسالا و کاپوچینو در منزل   #آموزش درست کردن ماسالا و کاپوچینو   #کافی میکس کلاسیک 3 در 1 نسکافه - 20 ساشه    #قهوه فوری نسکافه 3*1 اورجینال 30 عددی   #قهوه فوری کافی میکس نسکافه 3 در 1 بسته 24 عددی   #کافی میکس 3در1 قهوه فوری و خامه و شکر   #کافی میکس فوری 3 در 1 نسکافه 10 تایی   #خرید انواع کافی میکس اصل با بهترین کیفیت   #قیمت و خرید قهوه فوری میکس 3in1 نسکافه   #پودر مخلوط قهوه فوری کافی میکس ۳ در ۱   #کافی میکس چیست و عوارض و خطرات کافی میکس   #خرید گرمی و کیلویی پودر فوری کافی میکس 1×3 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود