کافه تجهیز ایرانیان


49375

آسیاب دستی کماندانته Comandante - C40 MK4 Nitro Blade - american cherry c40

محبوبیت :
موجود

15,750,000



آسیاب دستی کماندانته Comandante - C40 MK4 Nitro Blade - american cherry

آسیاب دستی کماندانته  Comandante - C40 MK4 Nitro Blade - american cherry c40

آسیاب دستی قهوه کماندانته مدل MK4 جدیدترین و تخصصی ترین آسیاب قهوه در جهان است که تولید کشور آلمان است. تیغه این آسیاب از جنس نیترو بلید می باشد که بعد از الماس سخت ترین عنصر در بین عناصر می باشد پس به هیچ عنوان تغییر و یا ساییدگی در تیغه ها ایجاد نخواهد شد و اندازه سابه ها بعد از چندین سال استفاده هم تغییری نخواهد کرد. روکش این آسیاب از دو جنس چوب یا فلز می باشد. محفظه خروجی این آسیاب از جنس شیشه است. با درجه قابل تنظیم برای تعیین سابه ی قهوه که میتوان از ریز ترین سابه که مناسب قهوه ترک می باشد تا بهترین سایز سابه برای دم آوری تنطیم کرد و بهترین و هم اندازه ترین سابه ها رو تحویل گرفت.

نسل چهارم آسیاب های کماندانته با تیغه‌ی قدرتمند نیتروبلید، که در طول زمان به هیچ عنوان پایین امدن کیفیت ندارد

همچنین این آسیاب دارای قابلیت تنظیم میزان سابه قهوه با دقت بالا می‌باشد. شما می‌توانید از ریزترین میزان سابه قهوه (برای قهوه ترک) تا درشت‌ترین میزان آن که مناسب قهوه‌ی سرد دم (کلدبرو) است، استفاده کنید.

از ویژگی‌های دیگه این آسیاب، امکان تنظیم دقیق و پله‌ای می‌باشد. این آسیاب از درجه‌ی ۱ تا ۱۰۵ قابل تنظیم است و فاصله‌ی هر درجه(کلیک) حدود ۳۰ میکرون است.

جالب است بدانید از آن‌جا که فاصله‌ی کلیک‌های این آسیاب بسیار دقیق است، در دنیا از آن به عنوان یک رفرنس برای توصیف رسپی قهوه استفاده می‌کنند.

قطعات این آسیاب مانند بدنه، محور و میل‌لنگ آن از جنس فولاد ضد زنگ میباشد . همچنین تیغه‌ی آن از جنس استیل ضد زنگ است که با تکنولوژی خاص این شرکت تیغه‌ی آسیاب به وسیله‌ی نیتروژن سختی سازی شده است و به تیغه‌ی نیتروبلید معروف است. این تیغه درمقابل کند شدن بسیار مقاوم است و می‌توانید سال‌ها بدون افت کیفیت از آن استفاده بهینه کنید.

ظرفیت مخزن این اسیاب ۴۰ گرم است.

همچنین شما می‌توانید با تهیه لوازم جانبی این آسیاب، تا مدت‌ها بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #آسیاب دستی کماندانتهc40 mk4   #قیمت آسیاب دستی کماندانتهc40 mk4   #فروش آسیاب دستی کماندانتهc40 mk4   #آسیاب دستی کماندانته C40 MK4   #نمایندگی آسیاب دستی کماندانته C40 MK4   #آسیاب دستی قهوه کماندانته C40 MK4   #خرید آسیاب قهوه دستی کماندانته comandant    #آسیاب دستی کماندانته Comandan american cherry c40   #خرید آسیاب دستی کماندانته american cherry c40   #نمایندگی آسیاب دستی کماندانته american cherry c40   #مشخصات آسیاب دستی کماندانته american cherry    #فروش ویژه آسیاب دستی کماندانته american cherry  


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود