کافه تجهیز ایرانیان


49380

تمپر قهوه سایز ۵۱ اقتصادی بسته ۱۰۰ عددی

محبوبیت :
تماس بگیرید 09359002011 02188713690



تمپر قهوه چیست؟

تمپر قهوه (coffee tamper) ابزاری کوچک و کار آمد و مهم برای باریستا برای آماده کردن یک فنجان قهوه خوش طعم و دلپذیر است. در حقیقت بدون تمپر، قهوه ای بسیار بی کیفیت خواهید داشت.
ای نوسیله در دست جا می شود و طراحی بسیار ساده ای دارد، در عین حال، استفاده از آن نیز آسان و راحت است.

علت اهمیت و استفاده  تمپر قهوه در چیست؟

همانطوری که می دانید باید پودر قهوه داخل پرتافیلتر فشرده شده و به کیک قهوه تبدیل شود. از آن جایی که قهوه اسپرسو در ا دستگاه قهوه ساز برقی با عبور پرفشار آب تقریبا جوش به دست می آید، اگر پودر قهوه به کیک قهوه تبدیل نشود، به محض ورود آب با فشار زیاد به داخل پرتافیلتر، پودر قهوه به خارج از پرتافیلتر پرتاب و چنل ایجاد می شود.

که علاوه بر درست نشدن قهوه، محیط اطراف پرتافیلتر بسیار کثیف می شود. از این گذشته و دلیل مهم بعدی، این است که بدون تمپ کردن قهوه، اسپرسویی خواهید داشت بسیار بی کیفیت و غیر استاندارد. زیرا وقتی  که پودر قهوه داخل پرتافیلتر فشرده نشود، آب از قسمتی که فشرده نشده به راحتی عبور می کند و تمام عصاره قهوه از آن خارج نمی شود، در نتیجه قهوه ای رقیق و آبکی خواهید داشت.

فشرده کردن پودر قهوه اهمیت زیادی دارد و علت آن، این است که هر چه پودر قهوه فشرده تر باشد، آب سخت تر از آن عبور خواهد کرد. این سخت عبور کردن موجب می شود تا عطر و طعم قهوه بهتر و بیشتر وارد آب شده که درنهایت منجر به درست شدن قهوه ای دلنشین، عالی و باکیفیت می شود

.

انواع تمپر قهوه

تمپر قهوه انواع مختلف یدارد که باید با توجه به نیاز خود بهترین نوع از آن را انتخاب و استفاده نمایید. تمپرها از دو قسمت دسته و سر تشکیل شده اند.

سر تمپرها در اشکال مختلفی موجود بوده که باید متناسب با دستگاه اسپرسو ساز خود مناسب ترین آنها را انتخاب نمایید. یک نوع آن محدب است و به دو نوع تمپر محدب امریکایی (American Curve) و تمپر محدب اروپایی (Euro Curve) تقسیم می شوند که موجب می شود لبه های بیرونی پودر اسپرسو را هم صاف و هموار شود.

نوع دیگر از تمپر ها تخت (Flat) هستند که به صورت یکنواخت بر روی پودر قهوه قرار می گیرد. تمپر شیاردار (Ripple) که خطوطی دایره ای بر روی سطح پودر ایجاد می کند تا آب بهتر توزیع و اشباع شود.

قطر سر تمپر ها بین 51 تا 59 میلی متر است که 51 میلی متر سایز دستگاه های خانگی و 59 میلی متر اغلب سایز اسپرسوسازهای صنعتی است و باید دقت کنید که سایز تمپر شما با سایز پرتافیلتر دستگاهتان یکسان و مناسب باشد.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #تمپر قهوه - خرید و قیمت انواع تمپر های خانگی   #تمپر چیست و چگونه از تمپر استفاده کنیم   #خرید و قیمت تمپر اسپرسو ساز خانگی سایز 51   #لیست قیمت لوازم مصرفی اسپرسوساز و قهوه‌ساز   #قیمت و خرید تمپر قهوه انواع تمپر فنری و ساده قهوه   #ده مدل تمپر قهوه باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی   #انواع تمپر، لولر، مت و لوازم سرو اسپرسو   #خرید تخفیفی انواع تمپر قهوه فنری, برقی, فشاری   #موچودی ولیست قیمت و خرید انواع تمپر قهوه   #تمپر قهوه چیست و نحوه صحیح استفاده از آن   #انواع تمچرهای قهوه سایز 51 و 58   # انواع تمپر چوبی خرید و قیمت تمپر چوبی قهوه   # تمپر قهوه: راهنمای برای تهیه و لذت بردن از قهوه   #تمپر قهوه و انواع قیمت مناسب تمپر   #فروش ویژه انواع سایزهای تمپر قهوه 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود