کافه تجهیز ایرانیان


49382

نیدل قهوه اقتصادی بسته ۱۰۰ عددی

محبوبیت :
تماس بگیرید 09359002011 02188713690



توضیح و بررسی نیدل قهوه یا سوزن توزیع
ابزار WDT مجموعه حاصل آمیختن هنر ایرانی با روشهای نوین عصاره گیری قهوه در کنار رعایت تمامی استانداردها و اتکا به تجربه های جهانی است. از این ابزار برای شکاندن قسمتی از سابه قهوه که به هم چسبیده اند در پورتافیلتر استفاده میشود. میزان کارایی این ابزار به متغیرهای گوناگونی بستگی دارد که ما در این محصول تمامی آنها را رعایت کرده ایم که عصاره اسپرسوی یکنواختی را برای شما به ارمغان بیاوریم. از منظر تئوری چنلینگ در عصاره گیری هیچگاه صفر نمیشود اما استفاده از این ابزار به شما کمک میکند که احتمال اتفاق چنلینگ در عصاره تان را به حداقل برسانید.
این ابزار دارای 9 عدد سوزن 350 میکرون استیل است که به صورت واگرا چیده شده اند. این چینش به شما کمک می کند که در پورتافیلتر با سرعت و راحتی بیشتر و کارایی بالاتر سابه قهوه را توزیع کنید. بر حسب تجربه، آرایش سوزنها و زاویه را طوری تنظیم کرده ایم که برای پورتافیلترهای 51 تا 58 میلیمتری به راحتی قابل استفاده باشد. همچنین این ابزار در انواع عصاره گیری چکانه ای (مختص قهوه های دمی و دم افزارهای موج سوم) برای یکدست سازی فاز شکفتن به کمکتان می آید. مجموعه سین و شین همیشه به راحتی استفاده و کاربرد محصولاتش پایبند است. برای همین یک استند استیل زیبا و مینیمال با طراحی خاص خود را در پکیجتان قرار داده ایم تا تجربه ای راحت از استفاده از WDT را داشته باشید. برای بی نقص کردن این تجربه، دسته ها را به خاصیت مغناطیسی مجهز کرده ایم که هر جای فلزی (با خاصیت مگنت‌دوست بودن) که میخواهید آن را بچسبانید. دلتان میخواهد زیر طبقه‌ی چوبی یا جایی پلاستیکی بچسبانید؟ ما هوایتان را داشته‌ایم. کافیست به پکیجتان و بروشور همراه‌ش نگاهی بیاندازید.

مشخصات در یک نگاه
دسته: چوب درجه یک (انواع راش گرجستان، انواع گردو)
تعداد سوزن: 9 عدد چینش واگرا
سایز سوزن: 350 میکرون
استند: استیل ضدزنگ (فینیش مات)
سایر ویژگیها:
دارای دسته مگنتیک


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه برای ازبین بردن حفره    #خرید نیدل یا سوزن قهوه حرفه ای   #چنل و حفره قهوه در پورتا فیلتر   #نیدل وسوزن قهوه برای توزیع بهترقهوه در پرتا فیلتر   #نیدل دسته چوبی با سه شاخه استیل   #خرید و مشخصات نیدل قهوه حرفه ای   #سوزن توزیع قهوه کاربرد آن برای از بین بردن چنل    #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه از چوب گردو   #نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه دسته چوبی راش   #سوزن قهوه یا نیدل دسته چوبی   #فروش نیدل قهوه یا سوزن توزیع قهوه در ایران   #خرید نیدل توزیع قهوه حرفه ای برای باریستا   #فروش نیدل توزیع قهوه حرفه ای تمام استیل   #نیدل توزیع قهوه استاندارد با دسته چوبی   #بهتربن سوزن توزیع قهوه یا نیدل کدام است   #نیدل قهوه حرفه ای ۶ شاخه استیل   #پورتا فیلتر نیکد سایز ۵۸   #پورتافیلتر نیکد سایز ۵۳   #پرتافیلتر نیکد سایز ۵۱   #نیدل قهوه دسته چوبی دارای ۹ سوزن استیل   #نیدل قهوه دارای استند استیل   #نیدل قهوه با استند استیل حرفه ای   #مشخصات و فروش نیدل قهوه با استند استیل   #Weiss Distribution Technique with wooden stand 
جستجو تماس
چت ورود