کافه تجهیز ایرانیان


56529

چرخ گوشت تسمه ای۳۲-۴۲ ایرانی

محبوبیت :
تماس بگیرید 09359002011 02188713690



چرخ گوشت ۴۲-۳۲ ایرانی تسمه‌ای را می شود تک فاز و سه فاز تولید کرد. چرخ گوشت‌های این نوع قدیمی‌تر از مدل‌های با گیربکسی هستند. پس از معرفی چرخ گوشت قویتر گیربکسی، نوع تسمه به طور کامل از بین نرفته است، زیرا این مدل دارای ویژگی‌هایی است که چرخ گوشت گیربکسی از آن بی‌بهره است.

چرخ گوشت ۴۲-۳۲ ایرانی تسمه‌ای اگرچه قدرت بالایی دارد اما به دلیل سرعت عمل اغلب از نوع تسمه‌ای در فست فود‌ها و رستوران‌هاو کافه ها استفاده می‌شود. در این اماکن برای تهیه غذا باید مقدار زیادی پیاز و گوشت را چرخ کرده تا همبرگر، کوبیده و… درست شود و با هم مخلوط شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای آسان‌تر کردن کار و سرعت بخشیدن به کار، چرخ کردن همزمان گوشت و پیاز است. این کار‌ها در یک چرخ گوشت تسمه دار امکان‌پذیر خواهد بود. درحالی که در نوع گیربکسی آب پیاز در انتهای دستگاه جمع شده و باعث آسیب می‌شود.

 


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید


 #قیمت خریدچرخ گوشت 32-42 تسمه ای ایرانی   #چرخ گوشت تسمه ای صنعتی و خانگی با مناسب ترین قیمت   #استعلام قیمت چرخ گوشت تسمه ای تنه ثابت   #بهتریتن قیمت چرخ گوشت تسمه ای تنه ثابت   #تعمیر و گارانتی چرخ گوشت تسمه ای تنه ثابت   #چرخ گوشت تسمه ای تنه ثابت چه ویژگی دارد   #فروش دستگاه کارکرده چرخ گوشت تسمه ای تنه ثابت 


مرتبط با این محصول
جستجو تماس
چت ورود